Hyra klubblokal för bröllop, fest eller konferens

Båtklubbens klubbhus ligger vackert beläget nere i småbåtshamnen.

Trevlig samlingslokal/ festlokal med utrymme för 90 personer. Hyran gäller från kl 12.00 till kl 12.00 nästa dag.

Det är ett stort rum med panoramafönster över hamnen/ havet. Inre rum med kök och bardisk. Det finns även en takterrass som passar bra för mingel under ljumma sommarkvällar. Lokalerna lämpar sig för t.ex. bröllop, jubileum, kräftskivor eller årsmöten även enklare konferenser.  I hyran ingår bord, stolar samt kuvert för 90 personer.

Fakta:

Båtklubbens klubbhus ligger vackert beläget nere i småbåtshamnen. Trevlig samlingslokal/ festlokal med utrymme för upp till 90 personer.

Det är ett stort rum med öppningsbara panoramafönster över hamnen/ havet. Inre rum med kök och bardisk. Det finns även en takterrass som passar bra för mingel under ljumma sommarkvällar. Lokalerna lämpar sig för t.ex. bröllop, jubileum, kräftskivor, årsmöten och konferenser.

Konferensutrustning såsom projektor/duk, Internet, vikblock m.m. finns. Möjlighet för egen mat eller catering via Joels brygga.

Bokningskalender:

Kalendern visar tillgängliga datum. Ni kan reservera ett datum nedan men den kommer att hanteras manuellt av kansliet som återkommer med bekräftad bokning. Välj datum för korrekt prisuppgift.
Klicka på nedan länk för att få upp kalendern. Grön dag innebär att tiden är bokningsbar.

kalender.jpg