top of page
Välkommen till oss, oavsett om du är båtgäst, konferensgäst, vill hyra vår klubblokal eller hyra vår bastu.

Båtgäst

Här finner du i första hand plats långsides utmed kaj utanför restaurang Joels Brygga. Det finns även grönmarkerade bryggplatser med y-bommar eller akterpåle. Ingen ankring i hamnen. Hamndjup 2.5 meter.

Servicehus med dusch, toaletter, möjlighet att laga mat.
Mastkran och ett reparationsvarv i fiskehamnen. Bensin och dieselpump, sugtömningsanläggning.

Vi har en betaltjänst online, och du kan välja period under Hamnavgift i menyn. Enklast med kortbetalning eller swish.

Hyra klubblokal för bröllop, fest eller konferens

Båtklubbens klubbhus ligger vackert beläget nere i småbåtshamnen. Trevlig samlingslokal/ festlokal med utrymme för upp till 90 personer.

Det är ett stort rum med öppningsbara panoramafönster över hamnen/ havet. Inre rum med kök och bardisk. Det finns även en takterrass som passar bra för mingel under ljumma sommarkvällar. Lokalerna lämpar sig för t.ex. bröllop, jubileum, kräftskivor, årsmöten och konferenser.

Konferensutrustning såsom projektor/duk, Internet, vikblock m.m. finns. Möjlighet för egen mat eller catering via Joels brygga.

Hyra bastu

På yttersidan av piren har vi en bastu för allmän uthyrning. Avsluta en härlig sommardag i bastun, eller njut av naturens krafter en blåsig höstdag. För sällskap upp till 8-10 personer. Trappa ner från bastu ner till havet.

IMAG1794.jpg